szerda, június 18, 2008

részletek. nők. életek?- 5


„annak idején, még a század elején építette nagyapám. Akkor még a legmesszebb, a legmagasabban volt a házunk, a város fölött. És most? Láthatja: már belvárosnak számít. A hálószobámba reggel mindig besüt a nap: s láthatom az egész várost, ha felülök. A kertben dáliák, meg ezek a kúszó izék, ne, s rózsák is. Meg tulipánok. Itt... itt nincsen semmim. Igaz, ezeket a zöldeket most szúrtam le, de már nézze meg, mennyit hajtott! Kész csoda. Csak ezek vannak nekem itt. De hát mit csinálni. Nem akartam itt maradni... de már vagy 10-12 hónapja itt vagyok. Tudja: szükségem van ápolóra, ápolókra... s otthon nem lehet. S az a sok gép... áh, inkább jobb itt. Néha haza lopózok: olyankor befekszem a kádba és egy nagyot fürdök. Itt nem lehet: sokan várnak, ki fürdésre, ki fürdetésre. Nem lehet. De mindig fél tízkor belopózok, s akkor egy teljes fél órám van, hogy lubickoljak. Maga is szereti a fürdőzést, ugye? Igen... jó is az. Ellazítja az embert. Nó, de nézze meg ezeket az orgonákat, épp nemrég szedtem, igaz, hogy az illatuk olyan... ”

2 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
kéz léna írta...

ajánlom a neutrogena kezkremet. marmint a kuszo izek okozta hegekre..