szerda, szeptember 10, 2008

godolat-ok(?)


tekintetem belemered a messzeségbe. már egy jó ideje nem élek itt veletek, emberek. elköltöztem. nem vettétek észre, tudom. nem is baj az. nem is bánt az. nem biza. csak érdekes innen figyelni. mindazt ami vagyok, azon keresztül, ami voltam. 

egyenetlen felületek tükröződéseibe, tekintetek üveg alakú kerek tükörvilágába, meg fellegekbe, fejjel lefelé. ez az új otthonom. meg-megcsillanok egy csorba felületen átragyogok egy közlekedési tükrön át egy be nem fejezett és meg nem értett szobor sikamlós, kopasz homlokára. igen: itt az új helyem.

hogyan mutathatsz utat valakinek, mikor a magadét sem ismerheted igazán? hogyan foghatod meg neki a kezét, ha a te kezedet sem fogja senki? hogyan nevethetsz valakinek, ha nem nevet senki sem rád és hogyan nyujthatsz egy vállat akkor, mikor ez az anatómiai csoda bizonyos érzelmi szín-kavalkádok tűző lézersugarában lét-fontosságúvá válik-mikor az én fejem sem nyugodik. biz'Isten egyen sem? és főleg: félek. nó-tessék. itt van. most leírtam. nem hasogat, nem is zubog, nem öblös, nem szikár, nem karcol és nem sikít. csak van. van. van. és kicsi vákuumként él. ott, olyannagyonbennem. 

nem tudok másra gondolni, csak a szépre. baj az? naív vagyok? mi az? mi is az a naívitás? "te úgy viselkedsz, mintha naív lennél, mert mindig boldog vagy és sosem látod, azt, ami valóban van, azt a sok átkozott szart... neked fogalmad sincs az életről..". nekem nincs? kinek van? kinek van jobban? kinek a leges legkevésbé? "nézd: már kérdeztem, magamtól is, hogy naív vagyok-e, mert régebben nagyon féltem, hogy valaki esetleg annak fog találni... de nem tudtam válaszolni. annyit azonban ki sikerült deríteni magamról, hogyha a boldogság, az életöröm valamint a Szép jelenléte abben a silány világban egyenlő a naívsággal... akkor én önklnt vallom magamat, AKAROM magamat naívnak vallani.."

tekintetemmel fura szalagokat húzok levegőkbe, az aszfalt tüzelő felületére, a fák árnyékának hűvös magasába. rajzolom a... határokat? kapukat? tükörfelületeket? valamit rajzolok. lábam a főben, irtó jól esik, miközben azt boncolgatom, részben hangosan, részben önmagamnak, hogy a világ, ez a világ a felszín alatt fekélyesebb, mint az a világ. de az a világ rosszabb minőségű zomáccal burkoltatott. 

csepeg el a nyár. már utolsó cseppjeit csurgatja a szertelen szeleburdi. tűz a nap és didergek melegében. jövök már. ki a tükrök mögül és egekből le. mert itt a helyem. köztetek. nálatok. 

16 megjegyzés:

énvagyok írta...

De. Én észrevettem. Az utóbbi napokban és el akartam mondani. A többire majd-majd. most késő van és csak úgy téblábolok. Nézegetem a betűidet. Haj...

p. kiscsuri írta...

nézegesd, lelkem. tedd azt.

költözök.


segítesz?

:)

énvagyok írta...

természetesen. ha nem még messzébb tőlem.

p. kiscsuri írta...

messzébb?

tőled?

szerelem: a miénk a végtelenség, mert a Seholon keresztül érünk egymáshoz..

nincsenek távolságok. csak gondolatok vannak.

énvagyok írta...

Nincsenek távolságok, csak üveggolyó.
Nem tudom, mi a szerelem, de szeretlek, ez már biztos. Mondtam már? Bizonyosan nem. De észrevettem, hogy nem vagy itt és idegesített ez a tudat- tessék, már ezt is tudod.

p. kiscsuri írta...

tudtam. ahogyan olvastam. közben. már.



a szerelem meg egy másodperc. és még egy. és aztán megint egy. de tudod te, angyalom- ott van az írásaidban is. sok szeretettel és vággyal körbepántlikázva.


bizony.

énvagyok írta...

Jó. ha tudtad. Bár tudhattad volna betűk nélkül is:)

p. kiscsuri írta...

betűk nélkül?


ahoz tekintet kell.

érintés.


hangok.

illatok.

másképp a test hasontalannak érez(het)né magát.

azt hiszem.

Vera Linn írta...

azt hiszem ebbe nem merek beleirni. vagy megis? vagy megis.

p. kiscsuri írta...

Istenke hozott közöttünk. vagy mégsem? de. mégis! :D

Vera Linn írta...

koszonom :)

p. kiscsuri írta...

jelenléted nekem öröm.


ezérthát: én köszönöm.

:)

Hollósi Gábor írta...

Nehéz beleírni egy ilyen beszélgetésbe, első az öröm, hogy megtaláltad a blogom, a másik nagyon fontos szempont, hogy én is megtaláltam a tiéd(tiéteket, hisz akik itt véleményeznek, szintén érdekes emberek). Ti a szavakkal fejeztek ki érzéseket én kicsit másképp, mégis nagy a hasonlóság.
Szeretem az írásokat és szeretem azt, aki érzésekről ír és ékesen, összeszedetten... Nekem sosem ment, ti szerencsések vagytok, tisztelet. További szép írásokat, munkákat kívánok neked. Köszönöm a figyelmet!!

énvagyok írta...

::irulpirul::

legyint

felnevet

Gábor. Köszönjük:)

énvagyok írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
énvagyok írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.