hétfő, június 07, 2010

szessziós sms-minimáliák. lV.

Gurul a gondolat az oldalon, egy fűszálon csúszta el magát. Tehetetlen lavina. Kasza, meg a ferde éle, rajta idő s annak hullámokban látható nyoma. Csend. S mikor megszűnik a tenger, csak az oldalon guruló gondolat zaját hallni, körbe-körbe, csendben, egyre csendben. Fenék, benne horgony s a néhai árbocrostok. S néhanapján szellemek. Gurul a gondolat s vele el az elvek, a már elnyűtt én-selejtek s a kikanalazott, kongó délibáb. Már el is gurult a gondolat. Hogyan tovább?

5 megjegyzés:

p. kiscsuri írta...

ejnye, te névtelen,
én szeretem a mosolyosokat, dde így, egy mosollyal hagyva mgszeppenek.

vajon kinek érte meg digitálisan mosolyogni egyet?

Vera Linn írta...

nem tudom, de énis épp annyit akartam mondani, hogy :)

p. kiscsuri írta...

ezekszerint nem is kell ennél több, te veralinn.

ennyi csak: :).

Névtelen írta...

f-től jött a mosolygás
:)
:)
..

p. kiscsuri írta...

talán picit sejtettem.
:).
köszönöm, hogy mostmár tudom is.